Семенівська міська рада
Чернігівської області, Новгород-Сіверського району
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Лантух Олег Анатолійович

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Семенівської міської ради

Адреса: 15400, м. Семенівка, Чернігівська область, вул. Червона Площа, 6

Телефон: +38 04659 21204

e-mail: Semen_Cnap@ukr.net

 

 

 

 

Біографія:

Лантух Олег Анатолійович

Народився: 14.10.1984 р. в с. Чорний Ріг Семенівського району, Чернігівської області. Громадянин України.

Відомості про освіту: освіта вища.

1991-2000 рр. – навчався в Чорнорізькій ЗОШ 1-2 ст.

2000-2003 рр. навчався в Холминській ЗОШ 1-3 ст.

2003-2007 рр. – Херсонський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ України.

 

Відомості про трудову діяльність:

2007-2012 рр. працював в Семенівському РВ УМВС України в Чернігівській області на посаді слідчого, старшого слідчого, начальника слідчого відділення.

2012-2013 рр. головний спеціаліст-юрисконсульт відділу Держкомзему у Семенівському районі.

2013-2016 рр. державний реєстратор Семенівського районного управління юстиції у Чернігівській області.

2016-2020 рр. начальник відділу державної реєстрації Семенівської районної державної адміністрації Чернігівської області - державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. 

З березня 2020 р. начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Семенівської міської ради.

 

Основні функції та напрямки роботи:

- Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу, персонально відповідає за належну організацію його роботи, своєчасне і якісне виконання планів роботи та покладених на відділ завдань, за порядок і стан трудової дисципліни серед працівників відділу.

- Планує роботу відділу і забезпечує його виконання.

- Розробляє посадові інструкції, визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками відділу, аналізує результати їх роботи. Сприяє підвищенню ділової кваліфікації працівників відділу.

- Здійснює функції державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

- Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд міського голови.

- Організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у визначеній сфері, та здійснює заходи щодо підвищення ефективності цієї роботи.

- Може виконувати функції адміністратора відділу.

- Розглядає за дорученням керівництва звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до компетенції відділу.

- Організовує підготовку проектів розпоряджень, доручень міського голови з питань відділу.

- Взаємодіє з органами державної влади і органами місцевого самоврядування, а також з іншими відділами міської ради та виконавчим апаратом міської ради.

- Здійснює контроль за дотриманням у відділі інструкції по діловодству.

- Вносить пропозиції міському голові щодо призначення, переміщення, звільнення та заохочення, накладення стягнень на працівників відділу.

- Забезпечує своєчасну здачу документів, передбачених номенклатурою справ відділу, для зберігання до державного архіву.

- Бере участь у нарадах, які проводяться керівництвом міської ради.

- Вживає заходів щодо висвітлення роботи відділу у засобах масової інформації та на офіційному сайті Семенівської міської ради.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь