Лантух Олег Анатолійович
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Семенівської міської ради
Адреса: 15400, м. Семенівка, Чернігівська область, вул. Червона Площа, 6
Телефон: +38 04659 21204
e-mail: [email protected]
Біографія:
Лантух Олег Анатолійович
Народився: 14.10.1984 р. в с. Чорний Ріг Семенівського району, Чернігівської області. Громадянин України.
Відомості про освіту: освіта вища.
1991-2000 рр. – навчався в Чорнорізькій ЗОШ 1-2 ст.
2000-2003 рр. навчався в Холминській ЗОШ 1-3 ст.
2003-2007 рр. – Херсонський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ України.
Відомості про трудову діяльність:
2007-2012 рр. працював в Семенівському РВ УМВС України в Чернігівській області на посаді слідчого, старшого слідчого, начальника слідчого відділення.
2012-2013 рр. головний спеціаліст-юрисконсульт відділу Держкомзему у Семенівському районі.
2013-2016 рр. державний реєстратор Семенівського районного управління юстиції у Чернігівській області.
2016-2020 рр. начальник відділу державної реєстрації Семенівської районної державної адміністрації Чернігівської області - державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
З березня 2020 р. начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Семенівської міської ради.
Основні функції та напрямки роботи:
- Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу, персонально відповідає за належну організацію його роботи, своєчасне і якісне виконання планів роботи та покладених на відділ завдань, за порядок і стан трудової дисципліни серед працівників відділу.
- Планує роботу відділу і забезпечує його виконання.
- Розробляє посадові інструкції, визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками відділу, аналізує результати їх роботи. Сприяє підвищенню ділової кваліфікації працівників відділу.
- Здійснює функції державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
- Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд міського голови.
- Організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у визначеній сфері, та здійснює заходи щодо підвищення ефективності цієї роботи.
- Може виконувати функції адміністратора відділу.
- Розглядає за дорученням керівництва звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, віднесених до компетенції відділу.
- Організовує підготовку проектів розпоряджень, доручень міського голови з питань відділу.
- Взаємодіє з органами державної влади і органами місцевого самоврядування, а також з іншими відділами міської ради та виконавчим апаратом міської ради.
- Здійснює контроль за дотриманням у відділі інструкції по діловодству.
- Вносить пропозиції міському голові щодо призначення, переміщення, звільнення та заохочення, накладення стягнень на працівників відділу.
- Забезпечує своєчасну здачу документів, передбачених номенклатурою справ відділу, для зберігання до державного архіву.
- Бере участь у нарадах, які проводяться керівництвом міської ради.
- Вживає заходів щодо висвітлення роботи відділу у засобах масової інформації та на офіційному сайті Семенівської міської ради.