Пам'ятка для споживача (якщо Ваші права порушені)
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі придбання споживачем товару неналежної якості, споживач має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення.
Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
У разі порушення Ваших прав, як споживача, Ви маєте право звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, де розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.
Детальну інформацію Ви можете розглянути на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області https://dpsscn.gov.ua
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області
14034, м. Чернігів, вул.1-го Травня, буд. 180
тел. (04622) 3-01-19
E-mail: post@dpsscn.gov.ua
Відділ економіки та іенвестицій
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)