Семенівська міська рада
Новгород-Сіверського району Чернігівської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Служба зайнятості: особливості обслуговування в період карантину

Дата: 16.04.2020 09:24
Кількість переглядів: 6457

Фото без описуНові реалії змусили змінити усталені підходи служби зайнятості в обслуговуванні як шукачів роботи, так і роботодавців. Наразі всі структурні підрозділи Чернігівської обласної служби зайнятості працюють у штатному режимі, але послуги клієнтам надають дистанційно.

 

Обслуговування тільки дистанційно

Зміни до порядку роботи структурних підрозділів обласної служби зайнятості були внесені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19» та на виконання наказу Державного центру зайнятості від 17.03.2020 №21 «Про тимчасовий порядок дій на період карантину».

Наразі діють «гарячі лінії» Чернігівської обласної служби зайнятості, зателефонувавши на які можна отримати відповіді на питання щодо роботи служби зайнятості в умовах карантину.

На час пандемії всі центри зайнятості призупинили особистий прийом громадян. Шукачам роботи рекомендовано отримувати необхідну інформацію з питань зайнятості в режимі онлайн за допомогою офіційних вебресурсів державної служби зайнятості: сайт «Єдине соціальне середовище», «Освітній портал», «Профорієнтація та розвиток кар’єри», а також на регіональній сторінці Чернігівського обласного центру зайнятості та сторінках у соціальній мережі «Фейсбук» та «Інстаграм».

Скасовано всі масові та групові заходи для населення та роботодавців: семінари, тренінги, робочі зустрічі, «круглі столи», презентації, ярмарки вакансій тощо. Обслуговування роботодавців проводиться з використанням дистанційних форм комунікації.

При вході до центру зайнятості/філій розміщено оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості/філії та обласного центру зайнятості, номер телефону чергового фахівця центру зайнятості/філії, номер телефону «гарячої лінії» обласного центру зайнятості.

 

Спрощено процедуру реєстрації

На період карантину надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю відбувається в перший день після подання особою відповідних заяв (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).

Нарахування допомоги по безробіттю здійснюється без відвідування безробітним центру зайнятості/філії у разі підтвердження ним телефоном наміру перебувати на обліку в службі зайнятості та отримувати допомогу по безробіттю й інші соціальні послуги, пов’язані з працевлаштуванням. 

Щоб зареєструватись у службі зайнятості, достатньо лише подати дві заповнені заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю. Бланки заяв розміщені на сайті Державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище».

Заяви подаються двома способами: на електронну пошту центру зайнятості/філії, де людина планує перебувати на обліку, або в паперовому вигляді через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості/філії. Для заповнення заяв вам знадобляться свої паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність.

Після реєстрації документів фахівець служби зайнятості в той же день зв’язується з клієнтом для підтвердження та уточнення потрібної інформації і надання потрібних консультацій.

Після закінчення карантину безробітному потрібно протягом 10 робочих днів відвідати центр зайнятості/філію та надати оригінали документів.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь