Служба зайнятості: особливості обслуговування в період карантину
Нові реалії змусили змінити усталені підходи служби зайнятості в обслуговуванні як шукачів роботи, так і роботодавців. Наразі всі структурні підрозділи Чернігівської обласної служби зайнятості працюють у штатному режимі, але послуги клієнтам надають дистанційно.
Обслуговування тільки дистанційно
Зміни до порядку роботи структурних підрозділів обласної служби зайнятості були внесені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України короновірусу COVID-19» та на виконання наказу Державного центру зайнятості від 17.03.2020 №21 «Про тимчасовий порядок дій на період карантину».
Наразі діють «гарячі лінії» Чернігівської обласної служби зайнятості, зателефонувавши на які можна отримати відповіді на питання щодо роботи служби зайнятості в умовах карантину.
На час пандемії всі центри зайнятості призупинили особистий прийом громадян. Шукачам роботи рекомендовано отримувати необхідну інформацію з питань зайнятості в режимі онлайн за допомогою офіційних вебресурсів державної служби зайнятості: сайт «Єдине соціальне середовище», «Освітній портал», «Профорієнтація та розвиток кар’єри», а також на регіональній сторінці Чернігівського обласного центру зайнятості та сторінках у соціальній мережі «Фейсбук» та «Інстаграм».
Скасовано всі масові та групові заходи для населення та роботодавців: семінари, тренінги, робочі зустрічі, «круглі столи», презентації, ярмарки вакансій тощо. Обслуговування роботодавців проводиться з використанням дистанційних форм комунікації.
При вході до центру зайнятості/філій розміщено оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості/філії та обласного центру зайнятості, номер телефону чергового фахівця центру зайнятості/філії, номер телефону «гарячої лінії» обласного центру зайнятості.
Спрощено процедуру реєстрації
На період карантину надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю відбувається в перший день після подання особою відповідних заяв (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до «Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).
Нарахування допомоги по безробіттю здійснюється без відвідування безробітним центру зайнятості/філії у разі підтвердження ним телефоном наміру перебувати на обліку в службі зайнятості та отримувати допомогу по безробіттю й інші соціальні послуги, пов’язані з працевлаштуванням.
Щоб зареєструватись у службі зайнятості, достатньо лише подати дві заповнені заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю. Бланки заяв розміщені на сайті Державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище».
Заяви подаються двома способами: на електронну пошту центру зайнятості/філії, де людина планує перебувати на обліку, або в паперовому вигляді через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості/філії. Для заповнення заяв вам знадобляться свої паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність.
Після реєстрації документів фахівець служби зайнятості в той же день зв’язується з клієнтом для підтвердження та уточнення потрібної інформації і надання потрібних консультацій.
Після закінчення карантину безробітному потрібно протягом 10 робочих днів відвідати центр зайнятості/філію та надати оригінали документів.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)