Семенівська міська рада
Новгород-Сіверського району Чернігівської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РГК відкрила першу централізовану диспетчерську у Чернігові

Дата: 30.12.2021 10:48
Кількість переглядів: 4225

Фото без описуРГК реалізувала в «Чернігівгазі» перший інноваційний цифровий проект – централізоване диспетчерське управління. Воно забезпечить  чіткість балансування, стабільність та безпечність газопостачання, і стане прикладом для створення  централізованих диспетчерських в усіх компаніях, які працюють під брендом РГК. В ньому в єдину систему об’єднані всі інформаційні потоки про роботу оператора ГРМ. Це необхідно для оперативного реагування на ключові задачі, які стосуються розподілу газу.

В новій диспетчерській централізовані та автоматизовані процеси диспетчингу по трьох напрямках: аварійних ситуацій, балансування та режимів газопостачання. Диспетчеризація аварійно-диспетчерської служби ґрунтується на програмному комплексі, який забезпечує оперативний аналіз аварійних ситуацій та онлайн-моніторинг руху всіх чергових автомобілів. Це дозволяє визначити оптимальні маршрути та кількість бригад для ефективного усунення аварій. Диспетчеризація балансування потрібна для підготовки актуальних аналітичних даних, розрахунків моделей балансування, здійснення прогнозів споживання; цифровий диспетчинг режимів - для контролю технічного стану та раціонального використання потужностей мереж. Для цього диспетчери «Чернігівгазу» використовують спеціальні IT-рішення, які розроблені фахівцями РГК.

 «Наша стратегія розвитку передбачає створення інноваційних диспетчерських у всіх операторів ГРМ, які працюють під брендом РГК. Технології не стоять на місці, тому ми вже готуємо програмні та апаратні удосконалення, які дозволять розширити використання систем телеметрії та телемеханіки», - зазначив  під час презентації першої інноваційної диспетчерської керівник департаменту систем розподілу природного газу Регіональної Газової Компанії Сергій Бондар. Ці напрацювання необхідні для подальшого впровадження SCADA-систем та автоматизації процесів.

Диспетчерське управління створено у форматі опен-спейс: всі робочі зони взаємопов’язані між собою та обладнані системою кібербезпеки. Диспетчери працюють над цілим комплексом задач – зокрема, вносять до цифрових систем дані про надходження газу з ГРС, температуру повітря та тиск газу на вході і виході з ГРС;  отримують та опрацьовують дані про фізико-хімічні параметри газу; проводять щоденне автоматичне опитування модемів та прогнозують споживання;  відстежують тиск газу при його надходженні від оператора ГТС та у газорозподільній мережі; опрацьовують аварійні заявки на номер 104 та аналізують ділянки концентрації аварійних викликів для встановлення їхніх причин; аналізують та консолідують всі отримані дані тощо. Такі задачі вимагають високої точності та оперативності виконання – для цього РГК використовує спеціальні програмні комплекси.

«Без диспетчеризації неможливе якісне виконання задач, це невід’ємна складова розподілу газу, а впровадження новітніх цифрових технологій – це розвиток диспетчеризації. В кінцевому результаті – це покращення послуг з розподілу газу», - сказала голова правління АТ «Чернігівгаз» Алла Ярова.

РГК є технологічним лідером, і всі проекти, які реалізуються – інноваційні диспетчерські, автоматизовані метрологічні центри, роботизовані заводи та клієнтські простори – формують нову газову інфраструктуру країни. Надійну, безпечну, ефективну – і тому зручну для клієнтів.

Довідка: АТ «Чернігівгаз» - газорозподільна компанія, яка здійснює свою діяльність на території Чернігівської області у співпраці з брендом РГК.

Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, яка розробляє інноваційні та комплексні рішення для енергетичного сектору, спрямовані на підвищення якості клієнтського обслуговування, модернізацію галузі та впровадження європейських стандартів роботи операторів ГРМ. Під брендом РГК працює 20 газорозподільних компаній, у яких зайняті 38 тисяч фахівців. Вони обслуговують 250 тис. км газопроводів та понад 8 млн. споживачів газу.

АТ "Чернігівгаз" обслуговує 357 тисяч споживачів у категорії "населення" та 2028 промислових і комунальних об’єктів.  У 2020 році АТ «Чернігівгаз» доставило 587,4 млн куб.м газу. Загальна протяжність газопроводів, які обслуговує компанія, складає  14 тис. км.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь